Zakładka eksploracji Instagrama sprawia, że znalezienie nowych użytkowników, którzy są zainteresowani Twoją marką, jest łatwiejsze niż kiedykolwiekNajlepszym sposobem na wykorzystanie tego jest znalezienie swoich najbardziej zaangażowanych użytkowników i rozwijanie z nimi relacji. Zacznij od wybrania dwóch lub trzech tematów, z którymi związana jest Twoja firma, a następnie użyj zakładki eksploracji, aby odkryć nowych użytkowników, którzy są zainteresowani tymi tematami. Kiedy już znajdziesz tych użytkowników, możesz zacząć się z nimi regularnie angażować. Zacznij od polubienia ich postów, skomentowania ich postów i wysłania im bezpośredniej wiadomości z instrukcją, jak mają Cię śledzić. Kiedy angażujesz się z nowymi użytkownikami, zobaczą oni Twoje imię i nazwisko oraz zdjęcie profilowe, dzięki czemu łatwiej im będzie Ci zaufać i odesłać do Ciebie. Dzięki tym wskazówkom będziesz mógł w pełni wykorzystać nowe funkcje eksploracji na Instagramie i poszerzyć swoją publiczność o nowych użytkowników.

Znajdź swoich najbardziej zaangażowanych użytkowników i rozwijaj z nimi relacje

Pierwszym krokiem do wykorzystania zakładki eksploracji jest znalezienie swoich najbardziej zaangażowanych użytkowników. Znalezienie tych osób i rozwijanie z nimi relacji jest jednym z najlepszych sposobów na wzrost followingu na Instagramie. Pierwszym krokiem jest tutaj znalezienie najbardziej istotnych, zaangażowanych użytkowników na Twoim koncie. Zrób to, przeglądając swój raport zaangażowania. Aby uzyskać dostęp do swojego raportu zaangażowania, kliknij na swój profil i wybierz "insights". Strona insights to miejsce, w którym znajdziesz wszystkie dane, metryki i informacje, które pomogą ci zrozumieć twoich zwolenników i ich zachowanie na Instagramie. Następnie kliknij "posty" po lewej stronie. Tutaj znajdziesz dane dotyczące zaangażowania i informacje o postach, które osiągają najlepsze wyniki. Na swoim raporcie zaangażowania wybierz "zaangażowanie", a następnie zakładkę "ludzie", a będziesz mógł zobaczyć wszystkich swoich najbardziej zaangażowanych użytkowników. Możesz także kliknąć zakładkę "top posts" i wybrać "people", aby zobaczyć swoich najbardziej zaangażowanych użytkowników dla każdego postu.

Użyj niestandardowych płatnych reklam, aby znaleźć wysoko zaangażowanych użytkowników i zbudować z nimi relacje

Możesz także użyć niestandardowych płatnych reklam, aby znaleźć wysoce zaangażowanych użytkowników. Jest to szczególnie przydatne, jeśli Twoje konto jest nowe i nie ma tony followersów, jeśli próbujesz znaleźć użytkowników spoza swojej niszy, lub jeśli szukasz konkretnych typów użytkowników (np. jeśli chcesz dotrzeć do influencerów, którzy piszą o podróżach). Najpierw utwórz reklamę na Instagramie i wybierz osoby, które chcesz kierować. Możesz kierować użytkowników, którzy mają ustawioną lokalizację, którzy mają określone urządzenie, którzy śledzą określone konto, lub którzy są zainteresowani konkretnym tematem. Po wybraniu kierowania, możesz następnie wybrać, ile jesteś skłonny wydać na swoją reklamę. Następnie wybierz typ reklamy. Możesz wybrać pomiędzy reklamą wizualną, reklamą karuzelową, reklamą wideo lub reklamą typu swipe up. Po utworzeniu reklamy, można użyć narzędzia, takie jak SocialBlade, aby zobaczyć wydajność reklamy. Następnie możesz użyć zapisanego kierowania z reklamy, aby znaleźć wysoko zaangażowanych użytkowników.

Użyj analizy hashtagów, aby znaleźć wysoko zaangażowanych użytkowników z organiczną treścią

Możesz również użyć analityki hashtagów, aby znaleźć wysoce zaangażowanych użytkowników z organicznymi treściami, analizując najlepsze posty. Aby to zrobić: Po pierwsze, przejdź do sekcji top posts na Instagramie i wybierz "posty" na dole ekranu. Możesz także wybrać "top posty", a następnie "posty" na stronie insights swojego profilu na Instagramie. Następnie zawęź swoje wyniki, wybierając określony hashtag i filtrując według wyświetleń. To pokaże Ci top posty z wybranym hashtagiem. Możesz następnie kliknąć zakładkę "posty" i wybrać "osoby", aby zobaczyć, kto opublikował te najlepsze posty. Możesz również kliknąć na "top posty", "posty" i "osoby" w swoim raporcie zaangażowania, aby zobaczyć te same spostrzeżenia.